1 Krok – Przesłanie aplikacji
Wyszukaj w zakładce Oferty pracy interesujące Cię stanowisko pracy. Jeśli nie znalazłeś oferty zbliżonej do Twojego profilu zawodowego, wciąż możesz przesłać do nas swoją aplikację. Wykorzystaj w tym celu formularz aplikacji spontanicznej. Jeżeli wyrazisz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu uczestnictwa w różnych procesach rekrutacyjnych realizowanych przez PZL-Świdnik S.A. będziesz brany pod uwagę również w przyszłych projektach.
1 Krok – Przesłanie aplikacji
2 Krok – Selekcja aplikacji
2 Krok – Selekcja aplikacji
Spośród zgromadzonych aplikacji wybieramy kandydatów spełniających podstawowe wymagania formalne. Aplikacje konsultujemy z działem wnioskującym o rekrutację.
3 Krok – Kontakt telefoniczny
Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami w celu przeprowadzenia wstępnej weryfikacji informacji zawartych w formularzu aplikacyjnym kandydata. Osoby najlepiej dopasowane do poszukiwanego profilu formalnego zapraszamy do kolejnego etapu.
3 Krok – Kontakt telefoniczny
4 Krok – Spotkanie rekrutacyjne
4 Krok – Spotkanie rekrutacyjne
Spotkanie odbywa się w siedzibie naszej firmy z udziałem przedstawiciela funkcji wnioskującej o pracownika oraz pracownika działu personalnego. W przypadku rekrutacji prowadzonych zdalnie, spotkania prowadzone są w formie wideokonferencji.
5 Krok – Assessment Centre
Kandydaci na stanowiska administracyjno-biurowe, inżynieryjno-techniczne i kierownicze mogą zostać zaproszeni do udziału w badaniu kompetencji metodą Assessment Centre.
5 Krok – Assessment Centre
6 Krok – Decyzja
6 Krok – Decyzja
Po przeanalizowaniu wyników wszystkich kroków kontaktujemy się z kandydatami w celu poinformowania o naszej decyzji w sprawie zatrudnienia w PZL-Świdnik S.A.