1 Krok – Przesłanie aplikacji

Wyszukaj w zakładce Oferty pracy interesujące Cię stanowisko pracy. Jeśli nie znalazłeś oferty zbliżonej do Twojego profilu zawodowego, wciąż możesz przesłać do nas swoją aplikację. Wykorzystaj w tym celu formularz aplikacji spontanicznej. Jeżeli wyrazisz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu uczestnictwa w różnych procesach rekrutacyjnych realizowanych przez PZL-Świdnik S.A. będziesz brany pod uwagę również w przyszłych projektach.

1 Krok – Przesłanie aplikacji

2 Krok – Selekcja aplikacji

2 Krok – Selekcja aplikacji

Spośród zgromadzonych aplikacji wybieramy kandydatów spełniających podstawowe wymagania formalne. Aplikacje konsultujemy z działem wnioskującym o rekrutację.

3 Krok – Kontakt telefoniczny

Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami w celu przeprowadzenia wstępnej weryfikacji informacji zawartych w formularzu aplikacyjnym kandydata. Osoby najlepiej dopasowane do poszukiwanego profilu formalnego zapraszamy do kolejnego etapu.

3 Krok – Kontakt telefoniczny

4 Krok – Spotkanie rekrutacyjne

4 Krok – Spotkanie rekrutacyjne

Spotkanie odbywa się w siedzibie naszej firmy z udziałem przedstawiciela funkcji wnioskującej o pracownika oraz pracownika działu personalnego. W przypadku rekrutacji prowadzonych zdalnie, spotkania prowadzone są w formie wideokonferencji.

5 Krok – Assessment Centre

Kandydaci na stanowiska administracyjno-biurowe, inżynieryjno-techniczne i kierownicze mogą zostać zaproszeni do udziału w badaniu kompetencji metodą Assessment Centre.

5 Krok – Assessment Centre

6 Krok – Decyzja

6 Krok – Decyzja

Po przeanalizowaniu wyników wszystkich kroków kontaktujemy się z kandydatami w celu poinformowania o naszej decyzji w sprawie zatrudnienia w PZL-Świdnik S.A.